Julen e här nu:)

jag e så jäkla glad just nu.. golvet till källaren står där nere och imorgon kommer alle och lenne och lägger det:) fy vad skönt!! då blir det klart till nyår iallafall...kanske inte med inredningen och så men dom som kommer på nyår kan sova över:)

Nu är alla julklappar klara bara en kvar förresten...men det räknas inte för jag vet vad jag ska köpa...vi var på g-kås i tisdags och fixade nästan alla.. blev förvånad över att jag inte kom hem med mer än jag gjorde...får bli en tripp till efter nyår igen:)

klippte och slingade håret på grannen i förrgår.. hon blev jätte nöjd och passade jätte bra i lite tapper och uppklippt:) passade även på att slinga mitt några dagar innan.. man känner sig som en ny människa när det är gjort...ha en bra helg alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0