Julmys...

Byggde pepparkakshus igår.. jag och martin började tillsammans.. men det slutade med att jag stod där själv sen, killar kan ha en tendens att ta i lite för mycket och det gillade verkligen inte huset.. gick sönder ett antal gånger när det skulle klistras ihop med smält socker,  martin var grymt imponerad på mig när jag var klar... och det var jag med kan jag säga för fint blev det:) mitt alldra första pepparkakshus på egen hand:) 

det är ruggigt kallt ute nu, nästan obehagligt o gå ut...edvin blir lite rödflammig i ansiktet när vi varit ute en stund i kylan... men har ju 3 ställen att elda på i huset plus värmepump så vi slipper frysa inne iallafall:)

Igår var vi hos min farmor och hälsade på en sväng, edvin och min pappa var i vardagsrummet och lekte och vi andra sitter i köket...pappa ropar på mig..då kommer edvin springandes och skriker saaaaaraaaaa och tätt efter säger han jaaaaaa aaa, sen ropar pappa på min mamma och sen kommer edvin springandes i gen och ropar viiiiviiiii (mamma heter vivi) och tätt efter  säger han jaaaa aaaa ha ha ha ha vi vek oss av skratt... fortsatte med alla namn och han kunde säga alla... så stolt.:) han börjar säga lite meningar nu med:) som "kolla där" och "min lälle" (min välling) kul när man kan kommunisera lite:) (sen heter alla katter Isa) ha ha








Kommentarer
Postat av: Marre

ad fint pepparkakshuset blev :-)

2010-12-02 @ 11:43:56
URL: http://marreshobbyhorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj vilken bra koll jag har, sorry :P Mejla mig så ska jag skicka E-fakturan :) tror inte jag har dina mejl kvar..

2010-12-07 @ 09:37:05
URL: http://annasara.net
Postat av: Martina

gud va fint ert pepperkakshus blev...vårt ser ju förjävligt ut haha ^^

2010-12-23 @ 17:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0