Upprörd..

jag satt och kollade på ett program igår på 1:an, det handlade om hjälporganisationer i afrika av något slag.. fick se barn som blivit misshandlade och våldtagna.. alltså vi pratar om små barn!!! jag kan inte fatta detta, dessa orden som dom beskrev med och dessa helt underbara barn som råkat illa ut, jag kommer aldrig glömma deras ansikten och vad de har varit med om!! kunde inte somna igår för mina tankar var hos dessa barnen och kan inte föreställa mig hur många fler som blir utsatta och som inte ännu fått hjälp, mådde så dåligt av detta och fick nästan gå o kräkas.. ska jag må dåligt?? patetiskt egentligen.. herregud hjälp barnen någon, vilken jävla värld vi lever i... låt barnen vara barn!!!! 


Kommentarer
Postat av: evelinah

vi har funderat fram och tillbaks om vi ska ta två soffor eller en hörnsoffa.. jag tycker det e mysigast med hörnsoffor men kanske e mer praktiskt med 2 när man ska tvätta :-) vad har ni för färg på eran? :-)



klarar inte riktigt av att se sådana pogram.. gör så ont i hjärtat.. speciellt nu när man har egna barn. tänk vad mycket barn som lider, och vilka hemska, vuxna jädra människor det finns.. ryser.

2010-11-23 @ 15:58:52
URL: http://eveheda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0