Makeover..

Ja jag e lite knäpp, jag vet, men jag trivs inte alls i färgen i sovrummet! från att varit perfekt och den finaste av dom alla är det den värsta färgen av dom alla..man kan väl ändra sig? så nu blir det ommålning i sovrummet!! får se hur det blir...lägger nog upp före och efter bilder, och hoppas att någon håller med mig :) konstigt det där...något som kan kännas så rätt kan bli så fel bara på ett år..jag förstår nu när folk säger att man ska bo in sig först och suga lite på saken,...dock var den andra färgen ingen rolig som var där innan, och denna var ju rolig ett halvår iallafall, innan jag började tveka, till att nu nästan hata...

känns verkligen som att sommaren e på språng...gräset börjar bli grönt och knopparna har slagit ut på bara en natt i trädgården..längtar tills magnolian blommar!! underbar!! tvätten fick hänga ute förra helgen och det är ljuvligt med tvätt som hängt ute i friska luften, helt annan friskhet!!

vårat trädgårdsland/köksland ser ut som "hej kom o hjälp mig" sticker upp lite rester från förra året lite här och där och massa som behövs vändas på...bestämt mig att jag vill bara ha massa jordgubbar (olika sorter) i nästan hela landet, jag är själv uppvuxen med det och vi plockade litervis varje dag och det var så mysigt att gå ut och börja dagen med en skål jordgubbar, vill att edvin ska uppleva det med på somrarna:)  och det bästa e ju att det är nyttigt:)

Lördag morgon förra helgen kräktes edvin och vi tänkte inte mer på det...var vällingen som kom upp direkt efter han ätit den så trodde han hade fått i sig den för fort (dock aldrig hänt innan)..men efter 3 timmar kom mellanmålet upp och förstod att det var magsjuka på g puhu... vi var ute i friska luften hela dagen och han var pigg (ingen feber) och fick behålla vätska och lite frukt, blev ingen mer spya....denna helgen började martin med feber fredagkväll och jag kännde mig allmänt orolig i magen...vi slapp spy, men en släng av skiten fick vi.. nu e jag lite rastlös av att legat hemma hela helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0