om man skulle..

Ja om man skulle börja blogga igen, jag har verkligen mina perioder! Just nu njuter jag lite av tillvaron när det går framåt i källaren, bara det är klart till sommaren så är vi nöjda...nu har jag hittat tapet..vet inte om det blir den ännu, men just nu är det den jag är ihop med!! en syrentapet från boråstapeter:)  de väggar och under trappan och kakelugnen som ska vara vit är nu målat, dock behöver väggarna en dos till! Kan riktigt se allt framför mig när allt e klart..så spännande att göra om lite, men det roligaste av allt e nog att åka till ikea när allt e klart...blir vita eketorp soffor (vägrar ha soffa som inte går o tvätta) och något mörkbrunt robust träbord, ja ock + lite krims krams till det, så ska det nog gå ihop till slut:)

det börjar närma sig vår!! eller jag hoppas på det nu iallafall.. valborg förra året kom det ju hit lite barndomsvänner med respektive och barn, funderar på o ha något sånt kalajs igen..det är ju inte ofta man samlar ihop alla och träffas (blir ju mer på sommaren)

Edvin har haft vattkoppor, vi hittade en liten prick när edvin skulle bada (på bröstet) och jag skojar inte om den blev dubbelt så stor på bara en timme...sen ploppade alla upp dagen efter, han fick bara 3 stora och resten små och de små var verkligen små..han hade ingen feber heller så han kom lindrigt undan, kanske för att han fortfarande är liten och inte lika medveten om kliningen, för börjar man klia så drar det ju igång..? ja nu e det avklarat iallafall:)


Kommentarer
Postat av: Lizette

hej Sara!

ja, det tycker jag verkligen du ska göra.. det är så kul att läsa vad som händer nere hos er.

jag har börjat blogga, är mest för min egen del, men läser någon så är det ju alltid kul, hihi..



spännande att se hur det kommer bli nere i källaren, tapeten med syrenen är helt perfekt (tycker jag). jättefin!



"skönt" att Edvin fick vattenkoppor, bättre nu när han är liten. vi bara väntar på att William ska få sina :-/



ha en toppen dag..



kram kram Lizette

2011-02-07 @ 08:35:31
URL: http://thisisliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0