Vikt..

jag har inte tänkt så mycket på min vikt den senaste tiden...klart man skulle vilja gå ner sådär en 10 kilo, men jag har anlag för o gå upp i vikt och så fort jag tittar på typ en chipspåse så vips har man gått upp 5 kilo, jag är inte den som är speciellt mycket för godis, äter inte värst mycket när jag väl äter, märkt på senare tid att jag dock ätit ännu mindre än vanligt (ingen aning om varför) bara slog mig nu, för jag fick en kommentar igår om att jag blivit smalare? hmm...jag har ju inte vägt mig på ett tag så jag ställde mig på vågen och vips -6 kilo, glad överraskning! men nu e jag lite smårädd att jag ska börja tänka på vikt igen och när man tänker på det sväller man, tror inte man ska tänka så mycket...eller iallafall inte jag hehe.

Inget dagis denna veckan...edvin började veckan med en dunderförkylning plus kindtänder på g upp och då är man inget glatt barn...(bara när det händer saker precis hela tiden), sen ringde vi dagis idag och då sa dom att kom inte hit om ni inte vill ligga o spy med oss...typ torkade varandras spyor stackarna, så edvin får vara hemma hela denna veckan...

är grymt sugen på o börja plugga nu, pratade med tina igår och vi får väl ta natur b tillsammans kanske (har hört att den är svår??)  men jag vill så gärna börja plugga nu...bara matte b och natur b som drar mig för o göra det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0