Jisses!

Ja kan man lugn säga..tycker mer eller mindre att alla går runt och bär på en liten knodd i magen eller så har ongen precis tittat ut hihi, måste säga att man blir lite bebissugen igen, hade man sluppit graviditeten och förlossningen så hade jag gärna ställt upp på direkten!! tyckte det var lite strängt att gå o må ständigt illa i 26 av 40 veckor! foglossning var inte det skönaste och inte diskbrock heller..sen att man blev så stor om magen att man inte kunde få den mest effektiva bedövningen när det väl var dags, och vi ska inte ens gå in på vad som hände när mitt lilla hjärtegryn hade tittat ut, 2 veckor efter händer det värsta jag varit med om i hela mitt liv! Inflamerad mjölkstockning! finns inget värre..är glad att jag slapp operationen och att det gav med sig efter 5 månader och man kunde succesivt börja bli människa igen, jag hoppas att jag får det lättare nästa  gång och kan koncentrera mig på att njuta mer av bebis den första tiden, för det är som en svart film för minnet när jag tänker tillbaka på när edvin var så liten, men vi har tagit igen det nu hundra gånger om och han är den bästa för mig!<3



På BB i babybubblan!<3 (bjuder på den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0