Kluven...

Fick precis reda på att jag ska på anställningsintervju och information om den nya clas ohlson butiken på flygstaden på onsdag! då kanske det inte blir något plugg ännu ändå..börjar jag jobba så kommer jag vilja jobba ett tag och sen skaffa en unge till och så får jag väl ta tag i pluggandet sen..för tusan jag fyller ju 27 detta året..börjar bli ont om tid, men jag vill nog ha ett barn till innan jag börjar plugga, annars blir det ju för sent med barn sen..och vill ju ha barn ganska tätt iallafall så dom kan ha nytta av varandra:) jag vill ha barnen klara innan jag börjar plugga iallafall det är väl det ända jag vet just nu..hehe, så slipper man tänka på sånt sen. Butiken öppnar i juni, men det är klart massa jobb innan det med kan jag tänka mig, ja ja får se hur det går på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0