När man talar om det...

Ja jag nämnde ju potträning härom dagen (veckan) dagen efter började han intressera sig för den och sa att han skulle kissa o bajsa potta ha ha så sött... han försökte men kom inget..sen ställde han sig upp och kissade på golvet...:) vi är hemma idag också edvin har hemsk hosta och jag gör nog inget annat än o torka den lilla näsan..nu skriker min kropp efter sol och värme..igår trodde jag att jag skulle åka på influensan jag med...var så trött att jag somnade nästan sittandes.


Kommentarer
Postat av: martina

Ja dom e ju så jädra roliga! Ellie är likadan o envis, hon tar själv av sig sin blöja o säger att ho ska kissa i pottan. Sätter sig på pottan men inget kiss kommer...sen kissar hon på golvet eller sp har hon redan kissat i blöjan :S Jaja så småningom lär dom sig väl :)

2011-03-03 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0