Snart klart..

nu är tapetseringen ¨så gott som klar :) sen är det bara de jobbiga listerna kvar och till sist inredningen:D ska bli så skoj o inreda där!! vita soffor blir det (såklart) med tvättbart tyg(såklart)! sen får vi se hur det andra blir:) googlade lite och fick upp lite på hur jag ungefär skulle vilja ha köket sen inte det kaklet kanske men den stilen!:)


De luckorna och handtagen vill jag ha iallafall, och en ekskiva istället för svart, älskar den blandaren!!!



inte samma kök men fiiint:)





älskar detaljer med stjärnor!:)



Bilder lånmade från google


Kommentarer
Postat av: Martina

Åhhh va spännande...vill ju se hur det ser ut hemma hos er!!! :)



Åh det kommer bli superfint i köket hos er! Är fint o fräscht med vitt! Jag o Jimmie e ju mer galna haha..jag vill ha svart eller grått >< HAHA! Ja jag vet inte, tycker jag ändrar mig varje dag! Jag har precis vart o kollat tapeter och kakel till köket idag, kommer nog aldrig kunna bestämma mig för något!Finns ju så tokigt mycket att välja mellan! :S

2011-03-16 @ 14:52:39
Postat av: Martina

Åhhh va spännande...vill ju se hur det ser ut hemma hos er!!! :)



Åh det kommer bli superfint i köket hos er! Är fint o fräscht med vitt! Jag o Jimmie e ju mer galna haha..jag vill ha svart eller grått >< HAHA! Ja jag vet inte, tycker jag ändrar mig varje dag! Jag har precis vart o kollat tapeter och kakel till köket idag, kommer nog aldrig kunna bestämma mig för något!Finns ju så tokigt mycket att välja mellan! :S

2011-03-16 @ 14:53:28
Postat av: Martina

Vet inte kom min förra kommentar kom hem..blev något skumt!



Är jättenyfiken på hur det ser ut i källaren hos er nu ju!! :)



Jag tror iaf de kommer bli superfint i ert kök!! Är så fräscht med vitt! Jag o Jimmie är mer galna o vill ha typ svart eller grått haha >< HAHA ja jag vet inte, jag ändrar mig typ hela tiden! Jag har precis vart o kollat tapeter o kakel till köket idag, men det finns ju så himla mycket så jag kommer nog aldrig kunna bestämma mig för något känns det som :S

2011-03-16 @ 14:57:28
Postat av: Anonym

Vet inte kom min förra kommentar kom hem..blev något skumt!



Åhhh..är jättenyfiken på hur det ser ut i källaren hos er nu ju!! :)



Jag tror iaf de kommer bli superfint i ert kök!! Är så fräscht med vitt! Jag o Jimmie är mer galna o vill ha typ svart eller grått haha >< HAHA ja jag vet inte, jag ändrar mig typ hela tiden! Jag har precis vart o kollat tapeter o kakel till köket idag, men det finns ju så himla mycket så jag kommer nog aldrig kunna bestämma mig för något känns det som :S

2011-03-16 @ 14:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0