Underbara klänning!!!

Denn underbara skapelse finns nu på H&M, riktigt somrig och fin, jag skulle nog inte passa i den..måste ha bh och hur man än vrider och vänder på en BH så skulle den synas..finns inget värre än att man ser en BH, tex om man har ett halternecklinne och en vanlig BH på sig så man ser banden. Där e hål i ryggen så om man skulle ha en axellös BH skulle den ändå synas...Tejp kanske?? har aldrig provat det faktiskt men ska nog tusan ge det en chans, kanske är världes grej:) dock sitter denna klänningen nog bäst på en "modellsmal" tjej, så det blir inget köp för mig;)





Kommentarer
Postat av: malin Elovsson

Jag funderar på att köpa denna finingen..är bara just behå frågan som är mitt problem hahaha

2011-03-18 @ 14:49:48
Postat av: Sofia

Hahahaha jag provade den i stockholm och jag hade på tok för stora bröst för att kunna ha den. Det hade inte spelat någon roll om man tejpat brösten... Det va så jäkla lite tyg över the boobs =) Men den är ljuvlig!!

2011-03-18 @ 18:17:03
URL: http://sofiablomdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0