Hustitt!!

imorgon ska vi kolla in prästgården här i eldsberga...några grannar ska med också, spännande då jag alltid tyckt att dte var ett  vackert hus ända sen barnsben! Inte för att man kanske skulle köpa det men jag älskar att åka och kolla hus över lag, man får mycket tips och ideér! kollar hemnet iallafall en gång i veckan:) jag älskar vårat hus och vi kunde nog inte få något mer gediget och bra hus som passar oss! mytcket kvar att göra men inga stora saker eller måsten (var det inte när vi flyttade in heller), jag vill byta ut ytterdörren och putsa trappan nu i sommar, sen ska vi bila upp golvet i källaren i tvättstugan och sätta dit ny brunn och nytt golv! men det finns ju inte så mycket tid, har en liten vilding här hemma som vill vara med och framför allt måla och snickra men det går tyvärr inte så bra ännu..han vill måla allt som inte ska målas så vi är inte riktigt överrens alltid ha ha, men härlig e han! börjar bli lite lillgammal...


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hej hej.

Allt bra med er..

Här inne var det lite torka :-) Ingen uppdatering snart....



Ha det bra

Kram Lizette

2011-08-07 @ 18:00:43
URL: http://thisisliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0