sjuktider...

E hemma för vab idag, det är väldans dålig uppdatering här på bloggen och jag kan väl inte säga att det kommer bli någon ändring på det heller...har verkligen ingen tid till o blogga egentligen, tycker dock man får mer tid till allt när man jobbar...lätt o bli lite försoffad när man bara går hemma..

var och snusade bebis igen i förrgår, nu har en av mina barndomskompisar fått bebis! han var helt perfekt den lilla krabaten  och man kan ju inte säga annat än att man blir sugen:) fast det ska ligga på hyllan ett tag till, ingen bebisverkstad här på ett tag! jag älskar att jobba och måste göra det ett tag till! och nu när man lyckats gå ner 12 kilo så vill man ju njuta av det ett tag, för dom lär man ju tugga upp sig sen när det blir fler barn.

Det händer väl inte så mycket på husfronten, källaren är klar, bara inredningen som vi ska ta tag i...känner några som renoverar hemma och köper saker hit och dit och jag fattar verkligen inte hur folk har råd?? vart kommer alla pengar ifrån? vi har TVÅ heltidslöner och bra inkomst men tycker ändå inte att det räcker till större projekt ännu, vi har pratat om att renovera köket här som nästa projekt :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Är det oss du tänker på hehe.. ^^ Vi har ju haft en summa renoveringspengar för det viktigaste..nya fönster, kök, hall, badrum..o till lite andra småsaker.



Men jag kan säg att vi har renoverat upp nästan alla penar nu. Sen dessutom köpte vi detta huset billigt...jag hade ju en arvsdel i huset vilket gjorde att vi kunde ta lån för renovering.



Men ert hus är ju superfint och tycker inte man behöver stressa fram renovering. Men vårt hus har ju vart mer fallfärdigt o stort behov av renovering.



Hoppas vi kan ses en dag snart förresten!! Kramar

2011-10-15 @ 11:20:23
Postat av: Martina

Ja men man får väl perioder då man ibland renoverar mycket och vissa perioder står det helt still. Vi kommer inte göra ett skit nu förrens efter jul..jag vill inte ha massa renoveringskaos här i jul! Då vill jag bara ha de mys :P



Hur ska ni jobba på sportlovet? Jag är ledig torsdag och fredag. Sen ska vi ju ha lite halloween för barnen med. Jag skriver me rom det på facebook! :) Kramis



2011-10-16 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0